منتدى طلاب و طالبات كلية البترجى الطبية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى طلاب و طالبات كلية البترجى الطبية

منتدى يهتم بكل ما يخص طلاب وطالبات كلية البترجي من مواضيع طبية ومواد دراسية (شخصي)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

منحــــــــــــــــــــــــــة الوزاااااارة :(

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Rnno

Rnno

المساهمات : 14

منحــــــــــــــــــــــــــة  الوزاااااارة  :( Empty
مُساهمةموضوع: منحــــــــــــــــــــــــــة الوزاااااارة :(   منحــــــــــــــــــــــــــة  الوزاااااارة  :( Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 30, 2011 12:39 am

بليـــــــــــــــــــــز ابا اعرف لماقدمت عالمنحة لازم اداااوم مع البنات اللي مو مقدميين في المنحة

او الا لما تجيني المنحة ادااااوم ؟؟

ا اخاف يحسبو علييا غياااب او حاااجة وهيا لسا نتيجة المنحة حق الوزارة ماطلعت

وانا جالسة بستنىى تطلع 21/11ذو القعدة

همما بس قالولي اللي حيدرسوه في شهرين حتدرسيه في شهر يعني لي بنات المنحة نظام تاني والا كيف ؟ confused confused Sad

بــــــــــــــليـــــــــــز ابا اعرف Sad Sad Sad No
nawal7

المساهمات : 12

مُساهمةموضوع: رد: منحــــــــــــــــــــــــــة الوزاااااارة :(   منحــــــــــــــــــــــــــة  الوزاااااارة  :( Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 30, 2011 5:44 am

مين اللي قلك كذا ؟؟؟ انا شايفه البنات اللي مقدمين على المنحه مداومين والافضل انك تروحي الكليه وتتاكدي
roro

المساهمات : 295

مُساهمةموضوع: رد: منحــــــــــــــــــــــــــة الوزاااااارة :(   منحــــــــــــــــــــــــــة  الوزاااااارة  :( Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 30, 2011 9:23 am

حبيبتي داومي عادي انا كونت اداوم عادي وبعدين لا حيعيدولك ولا شئ ياحيحوطوكي مستوى اول ياحتنحطي مستوى تاني وحتكملي معاهم لانو لو كونتي وحده او اتنين بس ماوصلتو للعدد الي يفتحولكم فيلو فصل ماراح يفتحو حيحشروكم مع الباقين فاروحي داومي احسلك

منحــــــــــــــــــــــــــة الوزاااااارة :(
صفحة 1 من اصل 1